Středová díra alu kola
Mohl by to být jen další z mnoha parametrů, který určuje rozměry, tvar a další vlastnosti litého disku. Jenže ,,problematika“ středových děr je mnohem komplexnější. Nikoliv jen proto, že mluvíme o středobodu celého hliníkového kola, ale i proto, že velikost středové díry ovlivňuje třeba i montáž alu kola. V některých případech ji dokonce činí neuskutečnitelnou. Jak je to možné?Vcelku jednoduše. Pokud se rozměry středové díry alu kola a náboje vozu liší, nebude to zkrátka pasovat. Hledáte-li, jakým hliníkovým diskem své auto ozdobit, nemůžete sáhnout hned po prvním, který Vás praští přes oči. Je třeba brát na zřetel i na průměr středové díry, jejíž velikost se udává v milimetrech a liší se nejen v rámci koncernu či automobilky, ale i u jednotlivých modelů. Například Aston Martin má na většině svých aut průměr středové díry 68.2 mm. Iveco Daily, které spadá do kategorie užitkových vozů, potřebuje zase alu kolo se středícím kroužkem dokonce 130mm. A tak by se dalo pokračovat do nekonečna. My se ale raději zaměřme na praktické věci. Co udělat, když to zkrátka nesedí?
Pokud je středová díra hliníkového kola větší než náboj, zachrání to středící kroužky. Jejich existenci oceníte především při koupi nových alu kol, která nepocházejí od výrobce vozu. Taková totiž mají zpravidla středovou díru jiných rozměrů. Nasadit hliníkový disk je bez středících kroužků sice možné, ale životnosti nebezpečné. Namáhání šroubů by bylo tak obrovské, že byste je mohli rovnou odepsat. Krom toho je dodáváme k alu kolům zdarma, takže žádný problém! Ať si již vyberete jakýkoliv model hliníkových kol, veškeré potřebné příslušenoství Vám k nim dodáme zdarma!
2
DRUHÝ DEN U VÁS
19000
OBUTÝCH AUTOMOBILŮ
76000
ROZDANÝCH VENTILKŮ
360000
ŠROUBŮ A MATIC GRATIS